Kvalitet

Vi har stor fokus på kvalitet og datasikkerhed. Vores professionelle projektstyring kvalificerer vores interne processer og er med til, at skabe bæredygtige aftaler med andre virksomheder, som er lidt skeptiske overfor socialøkonomiske virksomheders evne til, at kunne leve op til håndteringen og salg af refurbished IT.

"Efter at have foretaget audit hos Nordvirk, kan jeg konstatere, at Nordvirk's interne arbejds-procedurer, i forbindelse med håndteringen af vores IT-udstyr, lever op til Telenor's standarder..."

Tommy Jensen Senior Contact manager, IT Services, Telenor

NordVirks DNA er baseret på 8 kvalitets ledelsesprincipper, som kan bruges i alle typer af virksomheder.

  • • Kundefokus.
    Virksomheder er afhængig af deres kunder. Den skal forstå nuværende og fremtidige behov, opfylde kundekrav og stræbe efter at overgå kundernes forventninger.

  • • Lederskab.
    Skaber en helhed af formål og udviklingsretning for virksomheden. At identificerer, forstå og styre processer i systemet, som bidrager til virksomhedens effektivitet og opfyldelse af mål.

  • • Involvering af medarbejder.
    Medarbejder på alle niveauer bidrager til virksomheden, og deres fulde involvering gør det muligt, at deres evner anvendes til gavn for virksomheden.

  • • Procesorientering.
    ønskede resultater opnås mere effektivt, når aktiviteter og ressourcer styres som en proces.

  • • Løbende forbedringer.
    Løbende forbedringer af virksomhedens samlede præstation, som en permanent mål for virksomheden.

  • • Faktuelle beslutningstagen.
    Effektive beslutninger er baseret på analyse af data og informationer.

  • • Gensidigt fordelagtige leverandørrelationer.
    En virksomhed og dens leverandører er afhængig af hinanden, og en gensidigt fordelagtig relation øger begge parters værdiskabende evne.

Se hvordan din virksomhed kan gøre en forskel her

Made by Thomas H. Lyneborg